dijous, 3 de desembre del 2009

voltes

Conec una persona que és indesxifrable.

Extremadament seriosa, el primer contacte és fred. Ras i curt, paraules justes i sense mirar als ulls. Sembla que et defugi.
Una rebuda així comporta inseguretats, i les inseguretats poden generar conflictes.
Això és el que em passà el primer any de treballar junts.
Pensant que els alemanys diuen directament el que pensen, m'hi vaig dirigir de forma clara i li vaig expressar el meu malestar.
A partir d'aquell moment mai més ha estat sec. Continua sense mirar-me als ulls, això sí; però és capaç de mostrar-me l'humor que tothom que el coneix li sap.

Si n'escric és perquè l'altre dia una companya me'l va treure a tema.
És el seu primer any a l'escola i pel que vaig veure li ha passat el que em passà a mi.

Per què les dones donem moltes més voltes al que els homes consideren secundari?